Thursday 22 August 2013

Set penyusuan asas Shaklee

Tadi lepas kelas , saya masuk ke surau pejabat .Maklumlah dah tengahari. Hari ini kelas bermula daripada pukul 8.00 pagi hingga 12.00 tengahari. Cabaran mengajar pelajar semester satu memang melelahkan. Semua perlu ditunjukkan satu - satu. Berbeza sebelum ini apabila ajar student senior, saya lebih relax walaupun subjek baru..

Penghasilan laksa je pun.. tepung beras campur garam, tepung sagu sikit, air panas didih sikit, bentukkan, masak..dah siap..Tetapi masalahnya, setiap langkah kerja, saya perlu tunjuk dan sebut betul - betul sebab nanti mesti ada yang lari tema. Ada kumpulan pelajar yang buat laksa bertukar jadi buat cendol cuma tak jadi warna hijau je.Hahaha..Tahap sabar kenalah tinggi tapi boleh pengsan mak..

Mujurlah awal - awal pagi tadi saya dah ambil set kesihatan optimum Shaklee.

Haaa..kan dah melalut dari topik..hihihi..

Kisahnya, ada sahabat ni, dah cuba set percubaan asas Shaklee. Vitalea, B Complex,  Vitamin C, Alfalfa dan ESP. 






Sahabat: " Kak, saya baru cuba set penyusuan ni..macam best je..pagi - pagi je dah sendawa, buang angin."

Saya : Oklah tu..teruskan jelah.

Sahabat: Dah lama susu tak banyak macam ni.

Dalam hati saya : Bertuah badan sebab sekejap je kesan pengambilan set percubaan penyusuan ni pada tuan badan.Rezeki anaklah tu..Harap - harap dia kekal menggunakan set Shaklee yang best ni.

Saya seronok bila ada yang menyusu anak lebih dari tempoh berpantang. Teringat bila saya out station, saya akan tampal notis pada fridge. "Jangan tutup suiz peti ais. Susu ibu sedang disimpan."

Jadi sebenarnya nak menyusu badan ni memang perlu ada kemahuan yang kuat, sebab cabarannya memang THE BOMB.

Susu tak cukuplah, elektrik tak delah, peti ais rosak, pengasuh salah bancuh.Macam - macamlah.Tapi sebenarnya saat menyusukan adalah paling bernilai.

Jadi pada sesiapa yang nak cuba set penyusuan Shaklee, jangan segan - segan sms saya ok. Free consultation. Zu seronok nak tolong dengan pengalaman yang ciput nih..:)

012-2248189 zunairah
fb pun boleh. anz orkid

No comments:

Post a Comment