Wednesday 22 January 2014

Testimoni Omega Guard Shaklee bantu kurangkan asthma

Nak sambung kisah dengan kawan saya yang mengambil set kurus dan juga Omega Guard. Katanya Shaklee sangat berkesan. Omega Guard ini membantu mengurangkan serangan asthma kerana tahap asthmanya memang tahap kronik. Kasihan saya melihat dia, kerana terpaksa mengambil cuti akibat serangan asthma yang tidak tentu masa. Alhamdulillah, setelah menggunakan Omega Guard, terdapat sedikit perubahan dalam tempoh tidak sampai seminggu beliau mengambilnya.


Didoakan sahabat saya ini , sihatlah hendaknya selepas ini. Moga - moga doa dari rakan - rakan boleh membantu menghilangkan penyakit asthma yang agak kronik ini. Ayat yang paling membuatkan saya terkesan ilah, KESIHATAN ITU LAGI MAHAL DARI DUIT. Betul tu, saya setuju.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Nama : Zunairah Abdul Ghani (907821)
No H/P : 012-2248189 (call @ sms @ whats app)gh j
Fan pages : Superfood Store Sabak Bernam 
Blog : zunairahghani.blogspot.com @ superfoodstoresb.blogspot.com
Email : zunairahagi@gmail.com

atau anda boleh isikan borang yang tersedia di bawah blog.

No comments:

Post a Comment