Monday 20 January 2014

Testimoni pengguna set kurus Shaklee

Sekadar untuk berkongsi dengan pengguna set kurus Shaklee, ada rakan saya berjaya menurunkan berat hampir 2 kg dalam tempoh tidak sampai seminggu. Sebenarnya saya kagum dengan usahanya. Testimoni ini sebagai pembakar semangat dan juga cabaran untuk saya supaya dapat mencapai berat ideal yang saya kehendaki. Rakan saya ini mengambil Alfalfa dan Lecithin dengan tambahan Omega Guard.

 Katanya apabila berat turun, dia sangat seronok dan bertambah semangat untuk menurunkan berat badan. Maklum sahajalah berat asal ialah di bawah 50kg. Dia mahu mencapai berat ideal untuk dirinya bukan sahaja untuk kurus tetapi mengurangkan masalah asthma yang dihadapinya.


Apalagi kawan - kawan , jom turun berat dengan kaedah sihat dan selamat bersama Shaklee.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Nama : Zunairah Abdul Ghani (907821)
No H/P : 012-2248189 (call @ sms @ whats app)gh j
Fan pages : Superfood Store Sabak Bernam 
Blog : zunairahghani.blogspot.com @ superfoodstoresb.blogspot.com
Email : zunairahagi@gmail.com

atau anda boleh isikan borang yang tersedia di bawah blog.



No comments:

Post a Comment