Tuesday 20 August 2013

Beli barang baby online

Hari ni zu nak cerita pengalaman beli barang baby online..pengalaman sebagai ibu yang bekerja dan suami jauh..atau nama glemernye PJJ (Pasangan Jarak Jauh). Masa bekerja memang kita tiada masa nak beli barang..nak keluar beli barang..belek barang satu - satu is no..no..tambah - tambah kalau ada anak kecik..

Mana nak sempat..Pergi kerja dah pukul 7.30 am, (hihi..rumah dengan office dekat )..Balik dalam pukul 6.00 pm..takkan nak keluar lagi beli belah, terutama kalau semua perkara buat sendiri..Makluman semua, saya tiada bibik...sebab bila di rumah, saya bertukar jadi bibik..haha..

Jadi saya sangat bergantung dengan pembelian online..terutamanya bila plastik bungkus dah abis, spare part barang baby dah rosak..baju anak dah singkat.. Jadi saya berkunjung ke laman web ini. Very recommended..giteww..

http://www.littlewhiz.com

Sebabnya, masa saya berpantang, macam - macam saya beli online..(dengan syarat duit ado). Saya nak beli keperluan anak, tak sampai harti nak suruh parents beli..lagipun , takut tak kena taste..tak pakai dan bazir aje..Jadi sambil pantang, sambil beli barang..saya berpantang nun di Kedah .Tapi penghantaran barang dalam lingkungan 1-2 hari..service sangat bagus..kalau barang tak de..diorang terus call cakap pasal barang tak ada tu..order dan process melalui email sangat teratur. Pembelian lebih RM200.00 ada free postage..Selalunya, zu kumpul order dengan kawan - kawan bagi cukup RM200.00 ke atas..

Kalau duduk Selangor area Lembah Klang kalau x ada problem pasal pesanan, penghantaran dalam tempoh separuh hari..haa..kan.

Pastu banyak kali buat sale..memang pengsan bila time ada sale untuk ahli..hahahaha..pengsan banker.

Agak - agak sapa yang tak percaya beli online ni, boleh pergi ke Kedai Little Whiz ni di Setia Alam, Selangor.

p/s: saya tak ada komisen..tapi nak tolong ibu - ibu yang nak beli barang online. Kalau ada yang best lagi, nanati saya update.


No comments:

Post a Comment